Iztrošim baterijo na telefonu do konca in sedaj, četudi ga polnem že uro pa pol, se še vedno ne prižge :/
— Janez Mikec (@JanezMikec) January 27, 2014
Moja Lumia 800 je očitno občutljiva na pravi polnilec. Dva domača, na katera se sicer polni, nista bila ok pri čisto iztrošeni bateriji.
— Janez Mikec (@JanezMikec) January 27, 2014
Nakar me še isti dan popoldne po Si.Mobilovi novinarski konferenci glede projekta nakavo, razveseli klic z Nokie, da so zvedeli za mojo težko jutranjo izkušnjo in mi ponudili nov telefon Lumio 1020, katerega sem preizkušal že na Kanarcih ter bil z njim izredno zadovoljen. Vau, totalno presenečenje, saj sprva sploh nisem mogel verjeti, da sem v gneči na Prešer’cu prav slišal. Kar me je še posebej presenetilo, je odzivnost Nokiine službe za odnose z javnostmi (Agencija Taktik). Sicer res ni mala stvar tole, vendar kako lahko s pravim pristopom rešiš oz. polepšaš dan uporabniku, je nepopisno. Z Nokio sodelujemo vsake toliko že pet, šest let in nekateri prijatelji me poznajo že kot njeno trobilo, vendar ob takem odnosu lahko prenašaš le pohvale in dobre besede. Konec koncev tudi telefoni so resnično kvalitetni ter na nivoju kljub številnim t.i. “hater-jem” in jaz sem bil vedno zadovoljen z vsemi, ki sem jih uporabljal, ne glede na moje sodelovanje z njimi.
No na koncu bi si želel le eno stvar, da bi mi telefon “mrknil” že prejšnji teden, saj bi tako lahko 50-letnico poslikal že 1020-ko in kvaliteta slik bi bila neprimerno boljša.
Kdo sploh uporablja še nokio.:)