Google mi je bil v precejšnjo pomoč pri diagnosticiranju raznih napak kot tudi kot tudi pri nakupu nove rakete pred tednom dni. Zdaj precej dobro vem, kaj vse moram poleg notranjosti pregledati, preden izkažem interes za nakup. Neverjetna razlika je, če si pripravljen vložiti že dobrega tisočaka evrov več. Kupovanje evropskih avtomobilov so mi sicer odsvetovali, saj naj bi bili rezervni deli dražji, tako da bomo videli, kako se bo vse skupaj obneslo. Če ne drugega, so vsaj smerokazi in brisalci na “pravilni” strani volana in niso zrcaljeni kot pri azijskih avtomobilih. S 5-imi cilindri in 2.4 motorjem je tudi neprimerno bolj poskočna v primerjavi s prejšnjo raketo. Ima me, da bi tole lahko kje letelo bolj kot pa 100 km/h. Res nadležno je, ko imajo v določenih obdobjih celo ničelno toleranco do prekoračitve hitrosti. In kljub nizkim “maksimalnim” hitrostim, so še vedno precej slabi vozniki. No, da pa ne bom preveč hvalil svoje srečne izbire. Po slabih 500-ih kilometrih se je tudi že na novi raketi prižgala lučka za izpušne pline, za kar je bilo potrebno skeniranje napake in servis. Trenutno sta pri hiši še vedno dve raketi, se pa prejšnje mislim brez pretečene solzice znebiti karseda po hitrem postopku.
Nova raketa |
Triglav po prvi zmagi. Na naslednji tekmi pa tudi v slovenskih barvah. |