Clipping, Clipping, Clipping. Clipping je izraz, ki predstavlja selektivno spremljanje medijev po vnaprej določenih kriterijih, prilagojenih specifičnim potrebam naročnikov. Čemu spremljanje medijev? Da je podjetje seznanjeno kaj se o njih v medijih govori, kako je z njihovo konkurenco ter ali se morda pojavljajo kaki nepravilni podatki o njih samih.

Objava namenjena tej dejavnosti, ker ravno obeležujem prvo leto zaposlitve v tem sektorju. Ni ravno stalna zaposlitev, ker sem še dijak, a imam na podjetju stalno napotnico. Plača je! Sicer ne prihaja ravno konstantno ob istih datumih, a vsaj je, pravim. Tudi ni nobenega “nategovanja” (nekaj obljubljeno, nato pa popolnoma drugačna postavka) kot imajo mnogi izkušnje z delom preko študentskega servisa in lahko rečem, da je sodelovanje korektno.

Glede sodelavcev bi rekel, da ekipa laufa tako kot mora. Zelo se mi dopade tudi, ko se sodelavci lahko sami organiziramo za kaka nadomeščanja komu, če ima kdo kake druge obveznosti tisti dan.

Z daljšim stažem v podjetju, se je povečalo tudi število spremljanja mojih oddaj na dan, tako da sedaj od ponedeljka do petka “klipam” po lepem številu portalov. Torej moja zadolžitev je brskanje za primernimi prispevki, če se v novicah pojavi kateri izmed naših naročnikov. Vsak naročnik ima seveda seznam gesel (besed), na katere moramo biti pozorni v novicah.

Vse novice je potrebno torej vsak dan pregledati ter obdelati kolikor je potrebno -> kaj točno počnem najdete tu. V tem poslu je seveda eden izmed predpogojev ažurnost, no saj kje pa ni, da imajo naročniki že naslednje jutro pripravljene vse prispevke, kje so se pojavljali prejšnji dan v medijih. No na račun tega se delo včasih tudi zavleče v jutranje ure, se pa za to včasih popoldne od spi kako urco 🙂

Eno leto je minilo super sonično hitro in za enkrat z moje strani ni želje po prenehanju sodelovanja s podjetjem, tako da meni je čisto prijetno 🙂