Kot že sam naslov pove, Agencija Taktik v okviru mednarodne raziskave o blogerjih, katere pobudnik je združenje IPREX, izvaja tovrstno raziskavo na območju Slovenije. Gre za prvo tovrstno raziskavo pri nas. Nekaj vprašanj je bilo določenih vnaprej in so enaka za vse države, tako da bodo rezultati teh vprašanj tudi mednarodno primerljivi.
Anketa je na voljo na sledeči povezavi in vsi blogerji seveda pozvani k reševanju. 🙂
Rezultati ankete me tudi osebno precej zanimajo, kajti slovenska blogosfera bi rekel, da se je v zadnjih letih korenito spremenila. Okoli 2008 so bili blogi izjemno aktualni, vsak je imel lahko z nekaj kliki ustvarjano spletno stran, kamor je izlival svoja razmišljanja. Kaj kmalu se je krivulja pisanja seveda obrnila navzdol, razlogov pa je več. Za pisanje prispevka potrebuješ veliko časa, še posebej če le-ti vsebujejo kaj raziskovalnega dela, interaktivne vsebine (foto, video), neposrednega efekta v obliki zaslužka pa v slovenskem prostoru kakopač ni. Hkrati so na sceno stopila druga družbena omrežja (Twitter, Instagram,…), kjer je objavljanje veliko bolj enostavno in časovno manj zahtevno. Napisati komentar oz. par besed napram nekaj odstavkom je čisto druga pesem.
Sam sem pred leti bloge aktivno bral in spremljal, sedaj pa jih iz glave niti ne bi mogel našteti za prste ene roke. Veliko jih je usahnilo, prenehalo pisati, medtem ko z “evergreen-i” modnega, političnega tipa nikoli nisem bil na tekočem, zato me res še posebej zanima, kaj bo pokazala zgoraj omenjena raziskava Taktika.