Avtošola
Opravi jo čisto vsak, ki se vpiše v tečaj! Danes ga skoraj ni 20-letnika, ki ne bi imel v žepu izpita za avto. CPP pole so ipak napisane tako, da jih lahko opravijo celo taki, ki ne znajo brati. Niso čisto posebnega, le 5 minut življenja ti vzamejo, rekel bi, da so celo prelahki. Prav vsak jih slej ali prej uspešno opravi tako kot izpitno vožnjo, pa če s 15-imi ali 100-imi urami. Vsak na koncu prejme rozasto knjižico.
Če preidemo k bistvu, to pomeni, da je opravljanje izpita najbolj posplošena in enostavna stvar, prilagojena množici. Vemo, da niso vsi za vse, nekaterim določene stvari bolj ležijo kot druge – eni so matematiki, drugi bolj spretni rokodelci… ampak avto smo pa sposobni voziti vsi. Sicer avto voziti res ni težko, naučiti se ga pametno, pa v svoji vozni karieri ne uspe vsakemu. Verjetno se boste strinjali z mano, da nekateri na cesti ne bi smeli kaj iskati. Obstajajo ekstremi, ki s svojo nekoliko bolj nerodno vožnjo spravljajo ob živce druge voznike in morda kdaj povzročijo prometno nesrečo (predvsem manjše hitrosti, kjer je zvita le pločevina) ter drugi, ki imajo precenjene svoje sposobnosti in se nesreče končajo tudi tragično.
Ker je človek najbolj pomemben člen v verigi avto-voznik-cesta in ima pravzaprav edini nadzor nad dogajanjem, priporočam šolo varne vožnje; v poletnih mesecih se je nameravam udeležiti tudi sam 🙂
ni pomembno s koliko urami si naredil izpiti, niti koliko tečajev varne vožnje si naredil, niti koliko še tako zajebanih in nezajebanih cpp pol si rešil – važno je predvsem tvoje mišljenje v glavi in vozniška kultura, ki pa je pri ljudeh zelo podobna njihovi osebni kulturi in obnašanju. Strpnost!
se strinjam!
sama vzgoja in družba morata strmeti k strpnosti
Mislim, da bi bilo najbolj pametno, da bi imeli šolo varne vožnje že všteto, kot obvezno preizkušnjo pred opravljanjem vozniškega izpita. Niti ne bi bilo za oceno, vendar samo za vajo, da človek bolje spozna zmožnosti avtomobila in kako se obnašati ob različnih razmerah na cesti.