Leta 2004 je študent Harvarda Mark Zuckerberg odprl spletno stran Facebook z namenom socialnega mreženja njegovih uporabnikov. Teh se je v štirih letih nabralo preko 130 milijonov in večina jih vsak dan pridno nalaga svoje slike, piše komentarje drugim, dodaja nove prijatelje in se pridružuje različnim interesnim skupinam. Socialna mreža Facebook odlično pripomore k pridobivanju novih spoznanstev prav tako pa tudi  k ohranjanju stikov. Vse kar morate storiti, je iskanje preko iskalne vrstice “search”. Nič kolikokrat na Facebooku uspeš najti številne stare znance, za katerimi si izgubil vsako sled, in lahko prav prijetno zopet pokramljaš. Na slovenskih tleh je trenutno morda še nekoliko bolj domena mlajših generacij, a se počasi spreminja in vse več “malo manj mlajših” se odloča za prijavo na Facebook. Dokler je zastonj, vas nič ne škodi, le morda malo več zapravljenega prostega časa pri brskanju, kaj počnejo / so počeli vaši prijatelji taisti dan.

Oblika osebnih strani je standardizirana in tako ni tone različnih, kičastih kot na MySpace-u, torej je tudi  mnogo bolj pregledna ter enostavna. Na Facebook so uporabniki naložili že preko 10 milijard svojih slik, za primerjavo: na spletni strani Flickr 2 in Photobucket 6,2 milijarde slik in ravno zaradi slednjega podatka naj bi 12 miljard dolarjev vredno podjetje delovalo z izgubo, saj toliko slik zahteva ogromne strežniške zmogljivosti. V roku treh let naj bi splezalo na zeleno vejo, a to za uporabnike ne predstavlja  nobenih omejitev, saj so vse stvari poštimane in deluje kot se spodobi.