Če kaj spremljate dnevnik, ste verjetno zasledili njihovo novačenje, da pošljite zanimive prispevke (neurja, točo, nesreče, poplave,…) na e-mail naslov, da jih bodo objavili v dnevno informativni oddaji. Vse lepo in prav, vendar če bi tudi avtorji imeli kaj od tega. Oni si na vaš račun s pomočjo državljanskega novinarstva gradijo zanimivost in dodatno vrednost informativne oddaje, posredno pritegnejo večje število gledalcev, vi pa po domače povedano “ostanete s prstom u rit”.

Praktično vsako gospodinjstvo ima že digitalni fotoaparat s tem možnost snemanja videa in ne mine dogodek, ki ga ne bi ovekovečili. Live posnetki so precej bolj zanimivi, kot pa kasnejši novinarjevi prispevki o posledicah. Tega se na PopTV-ju še kako zavedajo, kar je opazno iz velike kampanje: med oddajo voditeljica večkrat omeni možnost pošiljanja + cca. 2x reklamni blok. Dvomim, da pošiljatelji poleg napisanega njihovega imena in priimka imajo še kaj od tega, večini pa je že teh 30 sekund slave, čeprav ste pozabljeni še pred koncem prispevka, več kot dovolj. Problem je tudi v tem, da v primeru če boste postavili kakšne pogoje (simbolični znesek ali osebno spletno stran), bodo pač počakali na kakšnega drugega naivneža, ki jim bo voljan prosto predati material.

Marsikaterega trenutnega bralca verjamem, da to sploh ne gane, mene pa precej moti, ko takole izkoriščajo svojo gledanost in “pohopsajo” še celotno Slovenijo, da jim množično pomagajo na dodatni vrednosti dnevno informativne oddaje, kjer imajo koristi le sami; avtorji pa zaradi nezavedanja omenjenih dejstev in dobrosrčnosti ponavadi izvisijo.