Velik problem pri onesnaževanju mest predstavlja promet. Javni prevoz je odlično nadomestilo, a je zanj žal še vedno relativno slabo poskrbljeno. Trole porabijo preveč časa za svojo vožnjo, čakanje nanje pa takoj vzame 15 minut in jasno da se veliki večini ne da ubadati s tem ter kdaj pa kdaj še brisati pot drug z drugega, ko so tako polne :). Tudi javnih parkirišč na obrobju z izjemo Dolgega mostu ni ravno na pretek.
V “rush hour” so v centru mesta veliki prometni zamaški, nedavno smo na troli sredi križišča čakali več kot 5 minut, da smo lahko odvili levo. Enostavno je preveč pločevine, da bi križišča lahko normalno požirala. Moj predlog za zmanjšanje števila prometa v centru mesta pa je, da vozila z manj kot tremi osebami v notranjosti pač ne bi smeli peljati v določeno cono mesta. Sicer to potegne za sabo kar nekaj dodatnih kolobocij, ampak marsikje imajo na ta način prav lepo urejeno prometno infrastrukturo. Hkrati bi bila tudi dodatna stimulacija javnega prevoza, čeprav pa težko verjamem, da bi se “upali” realizirati ta projekt.
ma ja, dokler bo javni prevoz na takem nivoju, bo zihr velik avtomobilov v centru. najbl zmaga bi bla ena podzemna 😀
uvest davek na vožnjo skozi center, kot ga imajo bolj razvite države.. a jebiga, pr nas je pa še vedno balkan.
@matix, Se strinjam z tabo. Meja za plačevanje davka bi pa lahko bila kar ljubljanska obvoznica. Pa upravičeni plačila davka bi bile vse osebe, ki imajo prijavljeno stalno bivališče znotraj te cone. Najprej pa seveda implementerati sistem P+R (dolgi most, kjer za cel dan plačaš 1€ in dobiš kupon za dve vožnji na mestni troli). Neki sem slišu, da na Rudniku že urejajo to, pa na vižmarjih naj bi tud kmal začel.