Do enih so se zvrstile tri predavanja:
Optimizacija spletnih strani – Andraž Štalec, podjetje Red Orbit
Internet, zasebnost, varnost – Klemen Mišič (informacijski pooblaščenec, Albin Poljanec (APEK)
Zakaj so blogi tako popularni? – Saša Gerčar, Karmen Mlinar, Denis Hasanagić
Blogerjev ni bilo ravno veliko, zato pa nekaj več predstavnikov podjetij, katerih je predvsem zanimalo, kako priti čim višje v iskalnikih in kakšne so zakonodajne obveznosti glede hranjenja zaupnih podatkov. Čeprav sem veliko o optimizaciji spletnih strani in varnosti oz. zasebnosti že prej vedel, sem dobil nekaj odličnih iztočnic za nove zapise. Kasneje se je nadaljevala debata izključno o blogih, oglaševanju in pozitivnih posledic pisanja le tega. Dobrih zaslužkov ni, to vem že sam, sta pa Saša in Karmen podali nekaj odličnih lastnih primerov, kako pisanje blog vpliva na lažjo pridobitev službe oz. iskanje zaposlenih. Možnosti na blogih je neskončno tudi za podjetja, ki se čedalje bolj angažirajo v to skupnost, potrebno je le najti dobre ideje in “folk pol bere“.
Verjamem da je bilo zanimivo ja. Ampak cena je bila za moj bogi študentski žep občutno previsoka 🙂
Optimizacija je kar zanimiva zadeva =) Vsaj meni osebno. S pravilnimi prijemi lahko hitro uvrstiš svojo spletno stran precej visoko v iskalnik. Seveda pa zahteva kar precej pravilnih ‘odločitev’ in seveda časa.
lepo, da si se mel fajn 🙂
Koliko pa je stal seminar?
200 € na osebo oz. za blogerje, ki so se udeležili Bložica, je bilo zastonj 🙂
Mislim, da so bile vse teme, ki jih je seminar pokrival zelo koristne za vsa slovenska podjetja. Slovenska podjetja še vedno premalo cenijo internet in se sploh ne zavedajo kakšne koristi imajo lahko od njega. Zgleda, da bo potrebno še veliko časa, da bodo podjetniki dojeli kako pomemben element igra internet v sodobnem poslovanju. Kar se tiče optimizacije me veseli, da vam je bilo moje predavanje všeč, treba pa je vedeti, da za tem stoji še cela gora pomembnih elementov spletne prisotnosti in brandinga.