Koncern, ki je tudi sam sproduciral božička, se je že ostro lotil oglaševalske kampanje in to na televiziji med dnevno informativnimi oddajami, kjer se cene oglasa gibljejo okoli 180 € na sekundo. Me je kar presenetilo, da sem že tako zgodaj videl že par let nespremenjen oglas, ko se rdeč tovornjak z božičkom na zadnji stranici prikolice vozi skozi mesto. Ni pa Coca Cola edini primer, no ja na televiziji. Sigurno ste kaj podobnega lahko zasledili v veleblagovnicah, kjer božične jelke stojijo že lep čas 🙂 Če bi bile prave, bi do božiča že 2x odpadle vse iglice.
Božič je!
Čez mesec dni pa res. Neverjetno, kako že vsi oglašujejo predbožično vzdušje, ko je do le tega še dvanajstina leta! Pravkar sem v reklami za X gazirano pijačo ponovno poslušal “Božič je!“
Ja, se čisto strinjam s tabo.
Predlagam vladi, da z zakonom prepove božično vzdušje, do 24.12. 😀
Sej je lepo za pogledat, vse te lučke pa to. Ampak ne že sredi novembra! Nekje sredi decembra ali pa po Miklavžu. Pa najlepše je, če je že kakšen centimeter snega. Takrat je vzdušje res fino =)
pa kakšn kuhančk, pol je pa popolno ja! 🙂
Lp, j.
Imam eno vprašanje zate. Ali ti tile SMO frajerji kaj plačujejo al je to spet en nateg?
Dicky Hardy,
prvi obrok so mi izplačali, tako kot se spodobi. Sedaj kmalu dobim naslednjega 🙂