Grem tja, kjer bom lahko parkiral. 

Mislim, da tudi večina bralcev razmišlja podobno in kaj lahko izvlečemo že iz samo tega mišljenja? Da promet narekuje in neposredno vpliva na urbanistične plane posameznih krajev. Vse stremi k širjenju na obrobja mest med drugim ravno zaradi lažjih cestnih povezav in nižjih stroškov gradnje (zemljišča). Za primer recimo; vsak trgovski center hoče zagotoviti čim večje število parkirnih mest za jeklene konjičke in s tem dodatno privabiti kupce. Redko kdo je toliko nor, da bi šel z glavo skozi zid in gužvo, namesto le par kilometrov daljše vožnje in s tem prihrani na času ter ima še obilico “manevrskega” prostora. V večjih mestih to “odlično” zapolnjuje javni prevoz, a v manjših zna biti to poseben problem in lahko privede celo do opustošenja mestnega jedra, saj turistov ni, preostali pa denar trošijo v trgovinah na obrobju. Nekega “lepega” dne bo verjetno tudi obvoznica že globoko znotraj samega mesta Ljubljane in bo postala le malo večja ulica, Celovška #2 recimo.

Promet poustvarja neverjeten tempo širjenja in prilagajanja, zatorej nič čudno da se za vsako prometno povezavo kreše toliko različnih mnenj in študij.