Formulo 1 intenzivno spremljam nekje od leta 2000, se pravi dobrih 7 let. Od vsega začetka že nekako gojim pripadnost Ferrariju. Verjetno zato, ker so v tistih časih začeli svoj vzpon proti vrhu ter zmagovali. Ko si še otrok vedno navijaš za tiste, ki zmagujejo, ni važno kdo to sploh je. Nisem manijak, da bi nosil recimo kaka oblačila, imel posterje, a vseeno velik navdušenec in redni gledalec. Septembra sem si tudi ogledal eno izmed dirk (F1 Monza v živo) in to prav v meki italijanskega motošporta, Monzi, kjer pa resnično vidiš manijake, ki so dobesedno obsedeni z avtomobilsko znamko Ferrari. Trume domačinov, od babic pa do najmlajših, vsi oblečeni v rdečo… prav malo zastrašujoče.

Pred malo več kot tri četrt ure pa so v Maranellu predstavili letošnjo boginjo, letošnji dirkalnik ekipe Ferrari. Po slikah sodeč izgleda odlično. Pri zunanjosti je opaziti največje spremembe na nosu ter spremenjenih aerodinamičnih novostih na stranicah bolida. Stanjšali so monokok (prostor kjer sedi – leži dirkač), obenem pa zmanjšali stranice ter pokrov motorja. Poleg zunanjih pa so seveda pomembne tudi očem nevidne spremembe. Ena izmed večjih novosti je krajša medosna razdalja (lani so jo povečali), tako da bo dirkalnik tudi na počasnejših dirkališčih nekoliko agilnejši in lažje vodljiv. V obširnejše podrobnosti se ne bi spuščal, bo pa letošnja sezona vsekakor zanimiva, saj so prepovedali vso elektroniko proti zdrsu pogonskih koles, tako da bomo šele sedaj videli, kateri dirkači imajo najboljši občutek za dodajanje plina v zavojih.