“SPENDING ON INTERNET ADVERTISING WILL reach $61.98 billion, and will surpass newspapers to become the nation’s leading ad medium in 2011, projects private equity firm Veronis Suhler Stevenson in its 21st Communications Industry Forecast released today.”

Vse večja uporabnost interneta bo za s sabo potegnila tudi spletno oglaševanje je ugotovila raziskava VSS. Že zdaj je čutiti vse večjo digitalno udejstvovanje populacije in stvar z mlajšimi generacijami raste še hitreje. V letu 2011 je na račun tega predvidena vsota namenjena oglaševanju na spletu kar 62 milijard $, to pa pomeni, da bo spletno oglaševanje prehitelo marsikatero navadno obliko oglaševanja. Časopisno in televizijsko oglaševanje tako počasi že izgubljata bitko s spletom. V primerjavi z letom 2001 je približno 6% manj denarja namenjenega oglaševanju v teh medijih.

v pomislek => koliko manj časa in denarja je potrebno, da se nek oglas naloži npr. na youtube (3 minute nalaganja clipa na youtube ali sitnosti, obveznosti s televizijskimi hišami) + youtube je popolnoma zastonj, medtem ko cene oglasov na televiziji med pomembnejšimi oddajami dosegajo vrtoglave vsote – od 50€ do 150€ na sekundo! (za en oglas, da ne bo pomote).

In še eden zelo zanimiv podatek. Največja rast oglaševanja je predvidena pa prav na blogih, podcastih(podobna stvar kot RSS, le da gre za video in audio datoteke) in RSS-jih => 70%.