V razvitejših državah ceste popravljajo zgolj ponoči, kadar je manj prometa, pri nas pa recimo na štajerski avtocesti poslušamo, da table za delo na cesti stojijo že kakšno leto, o delavcih pa sploh ne duha ne sluha… Preden na enem delu avtoceste uspemo sanirati poškodbe vozišča, že se na drugem mestu pojavijo nove težave in praktično pot nikoli ne mine brez opozorilnih tabel “delo na cesti”.
Ravno po tej cesti bo čez približno 14 dni potekala kolesarska dirka po Sloveniji in pri 4-kratnem spustu kolesarjev na “specialkah” po tem klancu zna biti precej nevarno, saj okvir kolesa ne amortizira grbin, te pa se močno občuti že pri počasnejši, amaterski vožnji. Če priletiš 60-70 km/h s kolesom, te konkretno strese iz hlač.
dons sem se po tej cesti peljal z motorjem….80km/h…pa bi me kmalu čez tist mostiček vrgl z motorja ker je res velika lukna…ti mikec to verjetno veš…res je nevarno…zmeram krivijo hitrost itd. ampak tut če se pelješ 50-70npr. po taki cesti sploh če je mokra te lahko zelo hitro kam zanese…
LP
Možno da v razvitih državah dela na cesti opravlajo samo ponoči. Namreč pred kratkim sem z osebnim avtomobilom potoval v Francijo in ko sem se peljal po Avstrijski cesti ni bilo o delavcih ne duha ne sluha, bilo pa je polno nekih delovnih strojev in orodja. Bilo je okoli 16h. Ko sem se čez kakšn tedn vračal nazaj v Slovenijo pa je bila ura nekaj pred polnočjo in na tem istem odseku je bilo celotno delovišče močno osvetljeno, zaslediti pa je bilo tudi nekaj delavcev. Vendar kaj ti koristi delo ponoči, če je podnevi zaradi del cesta še vedno zaprta. Pa tud v "bolj" razvitih državah nimajo glih povsod briljantnih cest in vedno ko kam potujem kje popravlajo ceste. Očitno so državljani razvitejših držav tega navajeni in se ne pritožujejo toliko. Ravno tako je z gužvami. V sloveniji nekje nastane 1km dolga kolona, pa je že cel kaos, vsi poročajo, kot da bi bilo konec sveta in udeleženci zganjajo vsesplošno paniko. Recimo če vzamemo pariz. Tm nastajajo tud po 20 km dolge kolone na 3pasovni avtocesti, pa ne zganjajo take panike.
Se pa strinjam, da bi lahko cesto, po kateri bo potekalo kolesarsko tekmovanje malo spravili v red in jo vsaj preprastili.
"zanimiv" je tudi način ki se ga poslužujejo v občini Trebnje… luknje, ki so nastale z zimskim pluženjem so namreč preprosto zalili z nekakšno mešanico betona, ki pa je precej manj obstojna od asfalta… tako imaš v enem izmed ovinkov na relaciji gomila-trebnje doživiš pravi potres, saj so se iz prvotno ravne plošče naredile 3 ali 4 kar velike grbine… in to v nepreglednem ovinku
@ Jaka,
Na tako kratkem avtocestnem kraku popravljamo relativno precej veliko. Dvomim, da se frekvenca "dela na cesti" tako pogosto pojavlja tudi v tujini, ne bi pa dal roke v ogenj? To z gužvami pa drži. Sem tudi sam enkrat poleti naletel na 20 km gužvo na Münchenski obvoznici, k sreči pa je bila na nasprotnem voznem pasu 🙂
@ aliash,
očitno se mi je en stavek izbrisal, v katerem sem omenjal tudi to, da preplastijo s kopico različnih materialov in naredijo cesto skoraj neuporabno.
Pač slovenski gradbinci, podn od podna. Cest ne znajo delat, stavb ne znajo projektirat, sanirat (Posočje), tunelov ne znajo gradit, goljufajo… škoda izgubljati besede za ta ceh…
a ni to cesta od Rateža proti Šentjerneju? 😀
na začetku so uni ovinki dobri za z motorjem polagat, tuki naprej dol je pa podn od podna 😐
lp, Biker
Cesto pred nekaj dnevi zopet "flikali" 🙂 Sicer pa nekoliko popravek, kajti trasa ne bo potekala po tej cesti; mislim, da so jo spremenili, ker sem skoraj prepričan, da je bil označen 4x krog 🙂