Mediji imajo izjemno močan vpliv in njihove lovke segajo vse do manipulacije prebivalstva. Filozofsko vprašanje, kako naj verjamemo novinarju, če se ne moremo prepričati na lastne oči. Novinar mora namreč pokriti zelo širok spekter prispevkov in jih je zato treba jemati nekoliko z rezervo; enkrat piše o hujšanju, v naslednjem prispevku pa se že postavlja v vlogo psihiatra ter podaja družinske nasvete. Hruške, jabolke, na koncu vse informacije prebavimo. Novinarska etika je sicer precej stroga, pa vendar so nekateri članki vse prej kot objektivni in natančno targetirani. Predvolilni časi so ena posebna cvetka bombardiranja informacij. Glede na to da že več kot dve leti delam za podjetje, ki spremlja medije za določene naročnike, imam dokaj jasno predstavo.

Na čem recimo temeljijo Vox populi oz. politbarometer? Na medijih in ničemer drugem. Tisti, ki podajajo mnenje v anketi, saj ne poznajo politikov osebno, mišljenje so si ustvarili le na manipulaciji medijev ter katere informacije so absorbirali, bodisi dobre ali slabe.

Vporedno z informacijami, ki jih dobimo iz medijev in ob vseh navedenih neuradnih virih, se razvijajo številne gostilniške razprave in teorije zarote. Aktualna je prašičja gripa.

Tamiflu – zdravilo proti navadni gripi, virus ptičje oz. prašičje gripe pa je lahko povsem odporen in ker je bil vpliv medijev tako močan, nič čudno da so zaloge tega zdravila v nekaterih državah že pošle. Za enkrat še ni dokazano, da bi Tamiflu v primeru omenjenih grip pomagal in bi v teoriji zarote torej lahko novice dodatno lansirala v javnost farmacevtska podjetja, vendar se tukaj pojavlja moralno-etično vprašanje. Zdravilo proti prašičji gripi naj bi dobili septembra… zakaj nas potem mediji bombardirajo s Tamiflujem, ker je to očitno protislovje. No pa imamo svežo kost za glodanje pri t.i. gostilniških razpravah zgolj na podlagi manipulacije medijev 🙂