S slovenskim žal ne, vsaj v tolikšni meri, da bi se dalo od pisanja spokojno živeti. Dva milijona je zelo ozka niša bralcev v primerjavi z recimo tremi milijardami ljudi, ki znajo vsaj kanček angleščine. Največ prometa na spletno stran prinesejo iskalniki in preučiti mentaliteto ljudi ter njihovega iskanja je po eni strani ključno za uspeh. Nekako najbolj iskane niše so pornografija, zdravje, trači,… v zadnjih šestih mesecih pa se je pojavila kako pač ne še ekonomija in finančna kriza. Konkretni zapisi na blogu vas lahko kaj hitro pripeljejo do par sto $ mesečno, seveda je pogoj pisanje v angleščini in ni vrag, da nek določen odstotek svetovnega prebivalstva preko iskanja ne bi zalutal na vašo spletno stran in morda kliknil tudi na oglas. Blog “mora” biti tematski ter imeti ciljne bralce, saj je tako mnogo bolj zanimiv za oglaševalce iz podobnih niš, ki posredujejo oglase le željenemu spektru potencialnih kupcev. Logično je, da bi bilo recimo na tem blogu oglaševanje nekega avtomobilskega podjetja popolnoma brezpredmetno, saj se tukaj gor ne zadržujejo le ljubitelji jeklene pločevine, ampak še vrsto drugih bralcev z drugačnimi pogledi na svet. Tematski blogi so v Sloveniji še vedno dokaj sivo področje; zanimanje usmerjenih bralcev je, a je teh pač malo, tako da za enkrat niso pretirano obiskani.

Reklame na slovenskih blogih povrnejo mizeren vložek, morda za plačilo domene in kako pivo. Najbolj obiskan bloger v Sloveniji – Had (konkurenca :)), ki ima letno preko 1.000.000 obiskov in preko 600.000 unikatnih obiskovalcev, ne zasluži mesečno več kot 150 €. Vsak si najprej reče, vau, to pa niti ni malo – cca. 1800 € letno, a malokdo pomisli na vloženi trud in čas. V kolikor se upošteva zraven tudi ta dva faktorja, je odgovor jasen kot beli dan – bloganje se v Sloveniji ne splača sploh (finančno), ima pa lahko nekatere pozitivne posredne učinke pri vaši prepoznavnosti, iskanju zaposlitve in podobnih rečeh.