Mesečno nadomestilo za uporabo NLB Klika
Spletna poslovalnica NLB Klik je v desetih letih obstoja postala pomembna povezava z banko, saj uporabnikom že nekaj časa omogoča precej več kot samo plačevanje položnic. Samo v zadnjem letu smo ji dodali kar nekaj novih, uporabnih funkcionalnosti:
- pregledovanje izpiskov NLB Osebnih računov v elektronski obliki,
- vpogled v celotno vrednost sredstev v NLB Skladih,
- vpogled v stanje na trgovalnih računih vrednostnih papirjev, ki jih za vas vodi NLB,
- povečana varnost z dodatnim geslom in osebnih sporočilom na vstopni strani,
- avtomatizacija čezmejnih plačil SEPA,
- prenos sredstev na pooblaščenske varčevalne račune,
- časovna razširitev razpoložljivega arhiva za osebne in kartične račune s 6 na 12 mesecev,
- poimenovanje vseh vrst računov, prijavljenih v NLB Kliku, po izbiri uporabnika.
Ker spletno poslovalnico stalno nadgrajujemo tako z vidika varnosti poslovanja kot tudi širitve palete funkcionalnosti, bomo v NLB uvedli mesečno nadomestilo za njeno uporabo. Zaračunavali ga bomo v začetku meseca za pretekli mesec, prvič v januarju 2009 za december 2008. Višina nadomestila je 0,65 EUR mesečno in ga bomo zaračunavali vsem uporabnikom, ki so v NLB Klik prijavljeni in so v spletno poslovalnico vsaj enkrat v zadnjem letu tudi vstopili.
Število uporabnikov Klika se giblje okoli 170.000 (odgovorili po e-mailu) in bodo tako mesečno od vseh skupaj dobili reci in piši nekaj čez 110.000 €. Strežniške storitve so drage, vendar ne pa spet tako. NLB-jevci imajo lastne strežnike in glede na to da se jim še ti občasno sesuvajo zaradi preobremenitev, so našteti razlogi še dodaten minus. Storitev NLB Klik je en velik plus za banko, saj če bi jo uporabljali vsi komitenti, ne bi bilo potrebno toliko dela na bančnih okencih. Že tako jim elektronsko bančništvo ekstremno lajša delo in niža stroške, sedaj pa bodo storitev še zaračunavali – banda bančniška…
Ena izmed prednosti tržnega gospodarstva je ta, da imaš konkurenco in možnost izbire. Tukaj imaš primerjavo, koliko stanejo posamezne bančne spletne storitve. Če želimo, da trg in konkurenca delujeta, potem se moramo tudi potrošniki (komitenti v primeru bank) obnašati čim bolj racionalno.
Problem v tem je, ker je težko nemoteno preklapljati med bankami, ko ne veš, katere stroške bo določena uvedla v prihodnje, kot je to izneneda pri NLB.
Bilo bi odlično, ko bi lahko številko TRR-ja kar obdržal, tako kot po novem številko mobilnega telefona. To bi bil očiten korak naprej in prehajanje med bankami precej olajšano, še posebej za podjetja.
Imam račun tudi pri Abanki, kjer je pristojbnina znašala 0 €, vendar so mesečni stroški v višini 0,42 €. Pri NLB-ju je bilo potrebno plačati pristojbnino, sedaj pa še višje mesečno nadomestilo za njihove “superiorne usluge”.
Pač vsako leto bomo plačevali več in več, dobili pa nič oz. malo peska v oči kot si sam napisal =) Resda 0,65€ ni tako zelo vendar vseeno. Če se bo storitev izboljšala (novi zanesljivešji strežniki in dodatna ponudba) se bo teh nekaj centov obrestovalo. Vendar nekako ne pričakujem tega =D
Novi strežniki stanejo eno mesečno nadomestilo, ne pa plačevanje vsak mesec…
Dej mi povej če so računali kakšne stroške, ko so pošiljali domov izpisek stanja, ker tam v tabeli ni nič navedeno da računajo kakšne stroške, za to da natisnejo list pa pošljejo domov svojim uporabnikom.
Vodenje računa pri študentski kartici, pravijo da ne računajo, to bi lahko uvedli tudi za NLB Klik vsaj za študente.
Ne pri navadnem poslovanju ne računajo nič za pošiljanje izpiskov in ravno to je protislovje. Avtomatizacijo računajo, njihovo dejansko delo in stroške pa ne.